Eerdere issues
De storing bij het versturen van activatiemails voor de Abn Amro bankkoppeling is inmiddels opgelost.
Afgelopen nacht is er een aanpassing doorgevoerd, waarmee dit probleem is verholpen. Het is nu weer mogelijk om financiële mutaties te zien ongeacht de gekozen administratie in Profit.
Nogmaals excuus voor de ontstane overlast.
Inmiddels is de oplossing doorgevoerd en kunnen nieuwe klanten en crediteuren weer aangemaakt worden.
Fijne werkdag!
Sinds vanochtend is het weer mogelijk om vanuit InSite te exporteren naar Excel. Onze excuses voor het ongemak.
We zijn blij te kunnen melden dat de doorgevoerde oplossing het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Mocht zich nog een probleem voordoen in de vorm van een ‘verbroken verbinding’, dan raden we aan dit bij Support te melden.
De huidige oplossing is een workaround van onze leverancier. We plannen op een later moment een upgrade van de betrokken systemen in en zullen de workaround daarna ongedaan maken. Hierover communiceren we via AFAS Status.