We hebben een patch gemaakt die dit probleem oplost. Deze patch wordt nu met spoed geinstalleerd op de InSite servers en op de Profit servers.
Bij het patchen van de Profit servers, zal Profit een extra knop geven: ‘Profit bijwerken’. Deze knop moet je inklikken. Profit kondigt deze knop aan middels een melding hiervoor geven. Deze melding is helaas niet te negeren, uiteindelijk zal je op de knop ‘Profit bijwerken’ moeten klikken. Na het klikken zal Profit herstarten, en is de fout waar...
We zijn nog steeds bezig met een grondig onderzoek in samenwerking met onze serviceprovider om de resterende problemen op te lossen. Vanavond ondernemen we nieuwe acties en we houden je op de hoogte van de voortgang. Zodra er meer informatie beschikbaar is, delen we dat direct. Bedankt voor je geduld en begrip.
Eerdere issues
De storing bij het versturen van activatiemails voor de Abn Amro bankkoppeling is inmiddels opgelost.
De storing bij het versturen van activatiemails voor de Abn Amro bankkoppeling is inmiddels opgelost.
Storing is opgelost door de Rabobank.
Je kan het op twee manieren oplossen.
Ga naar Algemeen - Communicatieservice - Communicatiebericht - Uitgaande bericht betaalopdracht en herstel de communicatiebericht met de actieknop 4. Herstellen berichtstatus. Daarna kan je met de actieknop 1. Bericht verzenden de communicatiebericht opnieuw verzenden naar de bank.
Of: Ga naar Financieel - Crediteur - Betaalopdracht en storneer de volledig betaalopdracht. Daarna maak je de betaalopdracht opnieuw...
De patch dit dit probleem oplost wordt nu gefaseerd uitgerold naar alle klanten. We verwachten dat de oplossing om 13.00 uur op alle omgevingen actief is. Tot die tijd kun je nog steeds medewerkers openen via Profit als tijdelijke oplossing.
Status