Profit en Insite niet bereikbaar voor klanten die Vodafone/Ziggo als internet-provider hebben.
Issue
AFAS Profit
Profit
InSite
12-12-2024 21:22 CET
· 1 uur, 30 minuten, 45 seconden
Update
Update
16-12-2024 · 11:01 CET
Het onderliggende hardwaredefect is verholpen. Het verkeer zal de komende uren geleidelijk weer de oorspronkelijke routering krijgen. Mochten zich onverhoopt weer problemen voordoen, neem dan contact op met AFAS Support.
Opgelost
12-12-2024 · 22:49 CET
We hebben samen met onze hosting partij een workaround doorgevoerd en het verkeer omgeleid waardoor bovenstaand probleem opgelost is voor Vodafone/Ziggo klanten. Profit en InSite zijn dus weer bereikbaar. Vodafone/Ziggo doet verder onderzoekt naar de oorzaak van dit probleem.
Wordt onderzocht
12-12-2024 · 21:22 CET
Momenteel krijgen we veel meldingen van klanten, die Vodafone/ZIGGO als internetprovider hebben dat ze Profit en InSite niet kunnen bereiken. Wij onderzoeken wat wij vanuit AFAS kunnen betekenen hierin.
← Terug