De status scan & herken voor e-facturen blijft staan op bezig met scannen
Update
Scan & herken werkt weer. We hebben het probleem gevonden en opgelost, het is weer mogelijk om e-facturen in te lezen in scan & herken.
Gebruik je Profit? Dan moet je de e-facturen die niet zijn verwerkt opnieuw inlezen in scan & herken om alsnog te verwerken. Deze kunnen niet automatisch opnieuw aangeboden worden.
Gebruik je SB? Dan loopt je taak automatisch door op het moment dat Scan & Herken weer bereikbaar is.
Ervaar je met het inlezen van nieuwe e-facturen problemen met de verwerking? Stuur dan een incident in bij AFAS Support.
Diverse klanten ervaren een foutmelding bij het inlezen van e-facturen via scan & herken. De e-facturen worden wel aangeboden, maar de taak wordt geannuleerd waarbij de status blijft staan op bezig met scannen. Je kunt controleren of dit in jouw omgeving ook speelt door de status in de wachtrij te controleren. Bij taken die niet zijn verwerkt wordt de foutmelding one or more errors occurred. (A task was cancelled.) getoond.
← Terug