Facturen via Scan en herken worden niet herkend
Issue
AFAS Profit
Profit
Pocket app
AFAS SB
SB
AFAS Link
17-04-2025 09:07 CEST
· 4 uren, 7 minuten, 51 seconden
Update
Opgelost
17-04-2025 · 13:14 CEST
Het probleem met scan en herken is opgelost.
SB: Geen actie nodig. Ook de Link App werkt weer.
Profit: Bij de eerstvolgende e-factuur die gescand wordt gaan de eerder gescande e-facturen met de status ‘bezig met scannen’ mee.
Wordt onderzocht
17-04-2025 · 11:09 CEST
We hebben een mogelijke oorzaak gevonden en zijn dit nu lokaal aan het testen.
De bonnetjes scannen bij het insturen van een declaratie werkt wel weer.
Issue
17-04-2025 · 09:07 CEST
Er zijn problemen met het scannen van e-facturen, zowel in SB als in Profit. Op dit moment worden de e-facturen aangeboden, maar wordt er niet ingelezen.
- Profit: De e-facturen worden wel aangeboden, maar de taak wordt geannuleerd waarbij de status blijft staan op bezig met scannen. Je kunt controleren of dit in jouw omgeving ook speelt door de status in de wachtrij te controleren. Bij taken die niet zijn verwerkt wordt de foutmelding one or more errors occurred. (A task was cancelled.) getoond.
Pocket App: Het scannen van bonnetjes bij een declaratie geeft geen resultaat terug.
- SB: De status van de factuur blijft staan op “Bezig met verwerken”. Daarnaast kunnen er problemen optreden bij het gebruik van de Link App.
We hebben dit met prioriteit in onderzoek. We verwachten rond 11:00 uur een update te kunnen geven.
← Terug